Statystyki i raporty

Sprawdzaj statystyki miesięcznych obrotów, wizyt czy pozyskanych klientów. To wszystko w formie atrakcyjnych wykresów.

Dostęp do statystyk i raportów

Wygeneruj raport w kilka sekund

Wygeneruj raport w kilka sekund
  • Monitorowanie wydajności w firmie
  • Zwiększenie jakości usług i satysfakcji klientów
  • Optymalizacja działań marketingowych

Raporty i statystyki w Nextvisit pozwalają na monitorowanie wydajności w firmie. Możesz zobaczyć, jakie usługi były najczęściej wybierane przez klientów, ile wizyt odbyło się w określonym okresie czasu, a także jakie przychody zostały wygenerowane. Można na ich podstawie sprawdzić, które usługi warto wypromować bardziej, a także który pracownik generuje największy przychód dla firmy. Pomaga to także w ocenie, które usługi są najbardziej dochodowe, a które wymagają dalszej optymalizacji.

Odpowiednia analiza statystyk i raportów wizyt, może ujawnić obszary, w których Twoja firma może się poprawić i być jeszcze lepsza. Możesz zidentyfikować ewentualne problemu, jak długi czas oczekiwania na wizytę, spadające obroty czy niską konwersję klientów. Można podjąć odpowiednie działania, w celu poprawienia jakości usług i zwiększenia satysfakcji klientów.

Analizując statystyki i raporty wizyt można ocenić skuteczność działań marketingowych i wykonanych kampanii promocyjnych, zweryfikować, które strategie są najbardziej opłacalne. Pozwala to na optymalizację działań marketingowych i alokację budżetu w sposób najbardziej efektywny.

Prognoza dalszych działań

Trendy i preferencje klientów

Trendy i preferencje klientów
  • Sprawdzenie preferencji klientów
  • Weryfikacja historycznych danych w raportach
  • Lepsze zarządzanie personelem i zasobami

Możesz za pomocą kilku kliknięć myszką, sprawdzić preferencje klientów. Na podstawie takich danych można zidentyfikować trendy i preferencje klientów, pozwala to na dostosowywanie oferty i usług do ich potrzeb. Możliwe jest również sprawdzenie, jakie usługi cieszą się największą popularnością i skupienie się na ich rozwijaniu.

Na podstawie danych historycznych zawartych w raportach, można prognozować dalsze działania i przyszłą wydajność. Możesz przewidywać zapotrzebowanie w określonym czasie na dane usługi, uwzględniać sezonowość, a także inne czynniki które brane są pod uwagę przez klientów podczas rejestrowania wizyt. Pozwala to lepiej zarządzać personelem i zasobami, również zapewnia efektywną obsługę klientów.

Chcesz sprawdzić Nextvisit?

Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez zobowiązań.