Strona do rezerwacji wizyt online

System rezerwacji wizyt, który jest dostępny całodobowo przynosi wiele korzyści dla Twojej firmy i klientów.

  • Darmowa strona do rezerwacji, np. firma.nextvisit.pl
  • Płatności online, przyjmowanie przedpłat
  • Klient nie musi dzwonić, tryb rezerwacji 24/7

System rezerwacji wizyt, który jest dostępny całodobowo przynosi wiele korzyści dla Twojej firmy i klientów. Dlaczego warto wybrać Nextvisit?

Dostępność 24/7, dzięki której można dokonywać rezerwacji o dowolnej porze, nawet wtedy gdy firma jest zamknięta. To zwiększa dostępność usług i wygodę dla Twoich klientów. Klienci mogą łatwo uzyskać informacje o cenach i dostępności terminów. Pozwala to na efektywne i szybsze podejmowanie decyzji przez klientów.

Optymalizacja procesu rezerwacji, ponieważ Nextvisit eliminuje potrzebę ręcznego przyjmowania zamówień przez telefon lub e-maila. Przyspiesza i ułatwia zarządzanie rezerwacjami, a także pomaga w uniknięciu problemów z nadmiernym obłożeniem lub brakiem klientów.

Lojalność klientów, ułatwiając klientom korzystanie z usług Twojej firmy, system rezerwacji wizyt Nextvisit przyczynia się do większej lojalności klientów i obniżonych kosztów ich obsługi. Klienci w Nextvisit mogą samodzielnie dokonywać i anulować rezerwacje bez potrzeby kontaktowania się z pracownikami firmy.

Rezerwacja różnych terminów jednocześnie

Koszyk na wiele rezerwacji

Koszyk na wiele rezerwacji
  • Wygoda dla klientów
  • Przejrzystość kosztów
  • Uproszczony i szybszy proces dla klientów

Koszyk na wiele wizyt to narzędzie, które oferuje klientom możliwość rezerwacji wielu wizyt jednocześnie. Oprócz tego umożliwia łączoną płatność za całość w jednym procesie. Taki mechanizm ma korzyści zarówno dla klientów, jak i Twojej firmy.

Wygodna rezerwacja, do koszyka można dodać wszystkie wizyty, które chce się zarezerwować, jeszcze przed dokonaniem płatności. Jest to dużo wygodniejsze, niż dokonywanie osobnych rezerwacji dla każdej wizyty.

Planowanie wizyt, klienci mają możliwość dokonywania rezerwacji wizyt na przyszłość i mieć pewność, że miejsce jest rezerwowane. Taka możliwość zachęca do rezerwacji wizyt na dłuższy okres.

Zwiększenie lojalności klientów, jest to wygodne i przejrzyste narzędzie rezerwacji, poprawia doświadczenie klienta, co z kolei może przyczynić się do większej lojalności i powtórnych rezerwacji w przyszłości.

Koszyk jest szczególnie przydatny w branżach, takich jak SPA, fitness, salony kosmetyczne, usługi medyczne, edukacji i wszędzie tam, gdzie klienci rezerwują różne terminy w jednej wizycie.

Ceny mogą się zmieniać w zależności od godziny i dni tygodnia

Możliwość definiowania różnych cen dla każdej usługi

Możliwość definiowania różnych cen dla każdej usługi
  • Elastyczne ustalanie cen dla usług
  • Różne ceny w zależności od dnia tygodnia i godziny
  • Cena usługi może być różna z rana i po południu

W Nextvisit możesz konfigurować wysokość cen usług w zależności od godziny i dnia tygodnia. Jest to strategia cenowa odnosząca się do popytu na dany moment lub dynamiczne ceny. Praktyka taka stosowana jest przez różne branże, jak hotelarstwo, gastronomia czy transport. Jakie korzyści można osiągnąć korzystając z tej funkcjonalności w Nextvisit?

Zwiększenie przychodu, dzięki podnoszeniu cen w okresie dużego popytu na usługi, natomiast obniżanie cen w okresie niższego popytu. Można w ten sposób wykorzystać pełny potencjał dostępności swoich usług i wypełnić kalendarz rezerwacji, przy jednoczesnej maksymalizacji zysków.

Konkurencyjność, ponieważ możesz reagować na bieżąco na działania konkurencji i dostosowywać ceny swoich usług do sytuacji rynkowej, aby przyciągnąć jak największą liczbę klientów.

Wygoda dla klientów, prezentacja oferty i dostępnych terminów

Strona rezerwacyjna

Strona rezerwacyjna
  • Optymalizacja procesu rezerwacji
  • Zwiększenie przychodów
  • Analiza danych i statystyk

System rezerwacji wizyt Nextvisit zapewnia wygodę dla Twoich klientów, zwiększanie przychodów, zarządzanie dostępnością terminów, czy automatyzację procesu rezerwacji terminów.

Wygoda dla Twoich klientów, ponieważ rezerwacji wybranego terminu wizyty można dokonać o dowolnej porze dnia i nocy, nawet poza godzinami pracy firmy. Zwiększa to dostępność usług i ułatwia klientom rezerwację i planowanie.

Automatyzacja procesu rezerwacji odnosi się w Nextvisit do automatycznego potwierdzania, odwoływania i przypominania o nadchodzących wizytach. Pomaga to uniknąć ludzkich błędów i zapewnia efektywną obsługę klienta. Dodatkowo, dostępność usług i zasobów może być zarządzania w czasie rzeczywistym, dzięki czemu unikamy nadmiernego przepełnienia kalendarzy.

Dostęp z dowolnego miejsca, możliwość rezerwacji wizyty jest dostępna z każdego miejsca, gdzie jest dostęp do internetu. Jest to atrakcyjny czynnik konkurencyjny, który przeciągnie klientów i zwiększy zaufanie do firmy. Dostarczając klientom wygodne narzędzie do rezerwacji wizyt Nextvisit, wpływa to na ich lojalność i pozytywne doświadczenia związane z korzystaniem usług firmy.

Powiadomienia o wizytach

Przypominaj klientom o nadchodzących wizytach za pomocą SMS i e-mail. Zminimalizuj ryzyko odwołania wizyty.

Więcej informacji

Płatności online

Klik i zapłacone. Zwiększ efektywność sprzedaży i włącz płatności online. Klienci opłacający wizyty z góry z reguły się na nich pojawiają.

Więcej informacji

Kalendarz

Nowoczesny kalendarz z rezerwacjami Twoich klientów. Wszystko prosto i czytelnie zorganizowane w jednym miejscu.

Więcej informacji

Chcesz sprawdzić Nextvisit?

Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez zobowiązań.