Dodane wizyty przez klientów są natychmiastowo widoczne w internetowym kalendarzu, niezależnie od godzin otwarcia firmy. Można w ten sposób sprawdzić dostępność terminów i pracowników, nie trzeba do nikogo dzwonić ani wysyłać zapytań e-mailowych do pracowników.
Dzięki internetowemu kalendarzowi z rezerwacjami wizyt online, można uniknąć błędów w harmonogramie i konfliktów terminów. Klienci otrzymują powiadomienia SMS-owe i e-mailowe, które przypominają o zbliżających się wizytach, a to pomaga w redukcji opóźnień i nieobecności.
Pracownicy mogą dostosowywać własną dostępność w każdym momencie, możliwe jest zbieranie danych na temat aktywności pracowników i klientów, pomaga to w dostosowywaniu strategii biznesowej i analizie trendów. Kalendarz online ułatwia zarządzanie rezygnacjami, zmianami w harmonogramie i przekładaniem terminów w przejrzysty sposób.
- Przydzielanie kolorów do usług
- Widok miesięczny, tygodniowy i recepcyjny
- Filtr pracowników