Powiadomienia o nadchodzących wizytach w Nextvisit są ważne z kilku powodów, zarówno dla Twojej firmy, jak i klientów.
Wysyłane powiadomienia służą jako skuteczne przypomienie dla klientów o nadchodzących zarezerwowanych wizytach i spotkaniach. Pomaga to uniknąć przypadkowego zapomnienia lub pomieszania dat. Minimalizuje to sytuacje, gdy klienci nie stawiają się na umówione wizyty.
Ułatwienie kontaktu, ponieważ klienci mogą odwołać wizytę przez internet, a także mogą szybko oddzwonić i zmienić termin zarezerwowanej wizyty, bądź uzyskać odpowiedzi na wszelkie dodatkowe pytania. Regularne i spersonalizowane powiadomienia budują zaufanie klientów do firmy, daje to pewność klientom, kiedy otrzymują potwierdzenia i przypomnienia.
Ochrona przed nieporozumieniami, klient otrzymuje podsumowanie zarezerwowanych usług, wraz z wybraną datą, godziną i miejscem wizyty. Pomaga to uniknąć nieporozumień i błędów w komunikacji. Dodatkowo dostarczenie klientowi informacji o wizycie i przypomnienie o niej jest oznaką profesjonalizmu i dbałości o klienta.
- Możliwość zmiany szablonów SMS i e-mail
- Informacje prosto na telefon
- Wysyłanie do klienta, pracownika, właściciela firmy