W Nextvisit możesz zarządzać pracownikami, co oferuje wiele korzyści zarówno dla firmy, jak i dla klientów.
Elastyczność i dostęp do danych pracowników przez 24/7, można je przeglądać z dowolnego miejsca i urządzenia. Pracownicy mogą aktualizować swoją dostępność w czasie rzeczywistym, dzięki temu możliwe jest dostosowywanie harmonogramu pracy. Zbieraj dane na temat aktywności pracowników, co pomaga w analizie trendów.
Automatyzacja procesów, takich jak przypominanie klientom o nadchodzących wizytach, przyjmowanie płatności online, blokowanie terminów według wprowadzonych schematów (powtarzanie wizyt co określony czas). Klienci mogą otrzymać informacje o dostępności pracowników i terminów, co zwiększa widoczność usług i przyciąganie nowych klientów.
Większa efektywność obsługi, dzięki zarządzaniu pracownikami w systemie rezerwacji wizyt Nextvisit, pozwala na lepsze wykorzystanie zasobów i czasu pracy, a klientów można kierować do pracowników w sposób bardziej efektywny. Strona rezerwacyjna dla klientów sprawdza dostępność pracowników, pozwala to unikać błędów w harmonogramie i konfliktów terminów. Jest to także wygodniejsze, niż dzwonienie do firmy lub przychodzenie osobiście.
- Aktualne dane pracowników
- Zarządzanie dostępem do kalendarza
- Statystyki rezerwacji i lista wizyt