Zarządzanie klientami

Klienci zebrani w jednym miejscu. Szybki dostęp do najważniejszych informacji, udzielonych zgód na komunikację SMS i e-mail, notatek.

Nextvisit umożliwia zarządzanie klientami, w tym przeglądanie, dodawanie, usuwanie a także aktualizowanie obecnych rekordów.

Dodawanie i edytowanie klientów, w Nextvisit możesz dodawać nowych klientów do bazy danych programu, z poziomu sekcji "Klienci" a także podczas dodawania nowego wydarzenia do kalendarza. Klient utworzy się automatycznie, w przypadku rejestracji online. W razie potrzeby istnieje opcja aktualizacji danych, w tym numeru telefonu, adresu e-mail czy zgód na kontakt z informacją o nadchodzących rezerwacjach i terminach w kalendarzu.

Przeglądanie i wyszukiwanie klientów, dostępna wyszukiwarka zapewni komfort pracy, dzięki niej można szybko odnaleźć daną osobę, po nazwisku czy numerze telefonu. W ten sposób można szybko podejrzeć resztę informacji o kliencie, jego statystyki wizyt czy listę ostatnich rezerwacji w programie Nextvisit.

Dodawanie notatek, do każdego klienta poza podstawowymi danymi, można dodać także notatkę, która będzie widoczna wyłącznie dla pracowników firmy, preferencje klienta, jego wymagania bądź ważne wskazówki odnośnie następnych wizyt.

  • Aktualne informacje o klientach
  • Zarządzanie zgodami na kontakt
  • Statystyki rezerwacji i lista wizyt

Kalendarz

Nowoczesny kalendarz z rezerwacjami Twoich klientów. Wszystko prosto i czytelnie zorganizowane w jednym miejscu.

Więcej informacji

Strona do rezerwacji wizyt online

System rezerwacji wizyt, który jest dostępny całodobowo przynosi wiele korzyści dla Twojej firmy i klientów.

Więcej informacji

Zarządzanie pracownikami

Możesz utworzyć pracownikom konta i dać dostęp do ich kalendarzy. Oferujemy kilka predefiniowanych uprawnień dostępu.

Więcej informacji

Chcesz sprawdzić Nextvisit?

Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez zobowiązań.

Wypróbuj za darmo