Nextvisit umożliwia zarządzanie klientami, w tym przeglądanie, dodawanie, usuwanie a także aktualizowanie obecnych rekordów.
Dodawanie i edytowanie klientów, w Nextvisit możesz dodawać nowych klientów do bazy danych programu, z poziomu sekcji "Klienci" a także podczas dodawania nowego wydarzenia do kalendarza. Klient utworzy się automatycznie, w przypadku rejestracji online. W razie potrzeby istnieje opcja aktualizacji danych, w tym numeru telefonu, adresu e-mail czy zgód na kontakt z informacją o nadchodzących rezerwacjach i terminach w kalendarzu.
Przeglądanie i wyszukiwanie klientów, dostępna wyszukiwarka zapewni komfort pracy, dzięki niej można szybko odnaleźć daną osobę, po nazwisku czy numerze telefonu. W ten sposób można szybko podejrzeć resztę informacji o kliencie, jego statystyki wizyt czy listę ostatnich rezerwacji w programie Nextvisit.
Dodawanie notatek, do każdego klienta poza podstawowymi danymi, można dodać także notatkę, która będzie widoczna wyłącznie dla pracowników firmy, preferencje klienta, jego wymagania bądź ważne wskazówki odnośnie następnych wizyt.
- Aktualne informacje o klientach
- Zarządzanie zgodami na kontakt
- Statystyki rezerwacji i lista wizyt